PRAVIDLA ZÁVODU
REGISTRACE ZÁVODNÍKŮ:
Přihlásit se můžete přímo na místě v den závodu, nebo předem.
Předem se registrujte telefonicky na tel. 724 186 974 nebo na mail: fichtlcupokresanec@seznam.cz
Při registraci uveďte: jméno, příjmení, kategorii, startovní číslo, bydliště.
Startovné ve výši 300Kč (+ 500Kč vratná záloha na čip číslo) uhradí závodníci na místě v den závodu od 8:00 do 10:00 hodin.
Hlavního závodu Jawa50 se mohou zůčastnit jezdci bez věkového omezení. Za závodníky do 18ti let ručí zákonný zástupce, který musí být v době závodu v blízkosti trati (toto bude stvrzené jeho podpisem na přihlášce).
TECHNICKÁ PRAVIDLA:
Jawa50 SPECIÁL
Válec a blok motoru musí pocházet z Jawy50, chlazení vzduchem, navařená žebra povolena, rozteč šteftů hlavy a válce musí být orig. 44×38 mm
Povolen maximálně 8. výbrus válce (tj. 40,00mm), zdvih musí být orig. 44mm
Válec nesmí být zkrácen, ojnice musí být originální délky
Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné – může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná
Povolena pouze tří-rychlostní převodovka
Ostatní věci jsou povolené
Funkční brzdy, čitelné startovní číslo
Jawa50 SUPER-SPECIÁL
Válec i blok můžou být jakkoliv upraveny, chlazení libovolné
Karburátor libovolný, klapky jsou povolené, hlava válce libovolná, zapalování libovolné – může být bezkontaktní, výfuk libovolný, spojka libovolná
Převodovka bez omezení počtu rychlostních stupňů
Ostatní věci jsou povolené
Funkční brzdy, čitelné startovní číslo
Jawa50 ORIGINÁL
Čitelné startovní číslo
Drapáky jsou povoleny
Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez
Sériový motor bez jakýchkoliv úprav (dovoleno použití jednokroužkového pístu a jehlového ložiska na pístním čepu)
Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální
Původní sériová zadní kyvná vidlice včetně tlumičů, sériová přední vidlice bez jakýchkoliv výztuh a úprav, sériová kola a brzdy
Zapalování musí být originál (kladívkové)
Jawa50 OŘEŽPLECH
Čitelné startovní číslo
Drapáky jsou povoleny
Závodit mohou stroje pouze typu: Pionýr, Mustang, Pařez
Sériový motor včetně karburátoru, sacího potrubí (filtr libovolný), válce, hlavy, vík motoru a bez jakýchkoliv úprav kanálů ve válci
Původní nosná část rámu pro uložení motoru včetně uložení zadní kyvné vidlice musí zůstat
Zákaz použití centrálního tlumiče, zadní vidlice může být upravena, tluniče libovolné
Toleruje se vyztužení rámu, krk řízení – podsedlovka, libovolná přední vidlice, libovolný výfuk
Zapalování může být bezkontaktní (VAPE)
Vrtání válce max. 8. výbrus (tj. 40,00mm), zdvih 44mm, rozteč šteftů originální
MINIKROS
věkové omezení do 10ti let
objem motoru max. 50ccm
motor jednorychlostní s odstředivou spojkou
motocykl, nebo čtyřkolka typu minibike
PITBIKE
bez věkového omezení
motocykl do obsahu 212 ccm
DALŠÍ PROPOZICE
Kategorie SPECIÁL a SUPER-SPECIÁL budou startovat ve společné rozjížďce, ale hodnocena bude každá kategorie samostatně!
Během jízdy je možné dotankovat a opravovat stroj, ale není možné měnit jezdce ani stroj.
Závod bude počítán pomocí elektronické časomíry.
Systém závodu kategorií Pionýr a Pitbike bude 2x 20minut (může být změněno dle stavu trati)
Trénink bude obsahovat jedno kvalifikační kolo (o pořadí na start)
POVINNÁ VÝSTROJ:
Každý závodník musí mít přilbu, brýle, rukavice, pevné boty, dlouhé kalhoty a dlouhý rukáv.