Vyfotila Petra Štumrová

Motodíly Ostrava Motodíly Ostrava

Těškovský Fichtl cup

Terénní závod

Kontakty na pořadatele

  • Organizátor: Jawa moto team Těškov
  • Email: honda-d@seznam.cz
  • Telefon: 739948044 735090037
  • Oficiální web:

Informace o závodu

  • Ročník: 1
  • Typ závodu: Terénní
  • Systém závodu: 2x15
  • Typ tratě: Louka+pole
  • Délka tratě: 1200 m
  • Kategorie: Originál, Klasik, Speciál, 50 open

Místo konání závodu

  • Termín: 17. 8. 2024
  • Obec: Těškov
  • PSČ: 33701
  • Kraj: Plzeňský kraj
  • Upřesnění místa: U penzionu Výhledy na Brdy

Organizační informace

  • Způsoby registrace: Na místě i telefonicky
  • Čas na registraci: 9:00 - 11:15
  • Startovné: 200
  • Počet jezdců na tým: 1
  • Věkové omezení: 15 let s podpisem zákonného zástupce.
  • Startovací čísla: Stroje budou ve přední části označeny startovním číslem které závodník obdrží na přejímce

Pravidla závodu

Obecné podmínky 

  • Helma, pevná obuv, dlouhá nohavice a rukávy, maximální vrtání válce 39,98 mm.
  • Na technické přejímce se strojem se bude platit startovné, proběhne ohledání stroje (případné nevyhovující stavy) a kontrola přiřazené kategorie.
  • Po dojetí se bude kontrolovat třem prvním v každé kategorii vrtání válce.

 

Kategorie

 

Originál:

Stroje typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23

Hlava: Hlava válce originální, bez úprav spalovacího prostoru a kompresního poměru.

Válec: Válec bez jakýchkoliv úprav, vrtání válce max. 39,98 mm , zdvih 44 mm.

Motor: Bez jakýchkoliv úprav. Kliková hřídel průměr 100 mm.

Spojka: Originální bez jakýchkoliv úprav, 2 lamely.

Převodovka: Originální 3-rychlostní s originálním poměrem. Sekundární kolečko libovolné.

Zapalování: Originální bez jakýchkoliv úprav.

Sání: Karburátor musí být původních typů, může být osazen jinými tryskami. Originální a neupravované musí být také jeho napojení na válec. 

Výfuk: Musí být použit původní nijak neupravovaný výfuk, včetně zachování délek kolene i tlumiče.

Rám: Rám musí být původní, povoleny jsou výztuhy přispívající ke zvýšení bezpečnosti (vzpěra mezi sedlem a krkem řízení apod.). Přední vidlice musí být původního provedení, včetně rozteče kluzáků. Obě kola včetně brzdových bubnů originálních rozměrů. Drapáky povoleny.

 

Klasik:

Hlava: Libovolná.

Válec: Válec musí být původního typu. Může být upravován tak, aby úpravy nebyly patrné zvenku. Musí zůstat zachován rozvod sání pístem (bez klapek nebo rotačního šoupátka). Vrtání válce max. 39,98 mm , zdvih 44 mm.

Motor: Bez vnějších úprav. Kliková hřídel vycházející z originální, libovolný průměr. 

Spojka: Spojka libovolná, ale musí se vejít pod originální, nevypodložené nebo nenavařené víko. Primární převod libovolný.

Převodovka: Libovolná 3-rychlostní.

Zapalování: Libovolné.

Sání: Karburátor musí být původních typů, průměr difuzoru možno změnit. Napojení na válec (koleno) možno upravit. Může být osazen jinými tryskami a je možno použít libovolný vzduchový filtr.

Výfuk: Libovolný.

Rám: Rám musí být původní, povoleny jsou výztuhy přispívající ke zvýšení bezpečnosti (vzpěra mezi sedlem a krkem řízení apod.). Přední vidlice libovolná. Zadní kyvná vidlice libovolná, při zachování původního systému odpružení (2 tlumiče). Zadní tlumiče libovolné.
 Kola: Libovolná.

 

Speciál:

Hlava: Libovolná.

Válec: Původního typu, rozteč svorníků musí být zachována, válec smí být upravován.

Motor: Středové kartery bez vnějších návarků, víka je možné navařit a podložit. Kliková hřídel musí být originální, její průměr se smí měnit, zdvih nesmí být jiný než 44 mm.

Spojka: Libovolná, převod libovolný.

Převodovka: Libovolná.

Zapalovaní: Libovolné.

Sání: Karburátor libovolný, uchycení na válec libovolné.

Výfuk: Libovolný.

Rám: Zcela libovolný. Jeho prvky nesmí ohrozit bezpečnost ostatních.

Kola: Libovolná.

 

50 open:

V této kategorii mohou startovat všechny motorky mimo Jawa 50 s obsahem do 50ccm. Např: Babeta, Simson, Stadion, atd.

Výsledky závodu

Zatím nebyly přidány žádné výsledky

Galerie závodu