Obecné podmínky
- Helma, pevná obuv, dlouhá nohavice a rukávy, maximální vrtání válce 39,98 mm.
- Na technické přejímce se strojem se bude platit startovné, proběhne ohledání stroje (případné nevyhovující stavy) a kontrola přiřazené kategorie.
- Po dojetí se bude kontrolovat třem prvním v každé kategorii vrtání válce.
Kategorie
Originál:
Stroje typů Jawa 550, 555, 05, 20, 21, 23
Hlava: Hlava válce originální, bez úprav spalovacího prostoru a kompresního poměru.
Válec: Válec bez jakýchkoliv úprav, vrtání válce max. 39,98 mm , zdvih 44 mm.
Motor: Bez jakýchkoliv úprav. Kliková hřídel průměr 100 mm.
Spojka: Originální bez jakýchkoliv úprav, 2 lamely.
Převodovka: Originální 3-rychlostní s originálním poměrem. Sekundární kolečko libovolné.
Zapalování: Originální bez jakýchkoliv úprav.
Sání: Karburátor musí být původních typů, může být osazen jinými tryskami. Originální a neupravované musí být také jeho napojení na válec.
Výfuk: Musí být použit původní nijak neupravovaný výfuk, včetně zachování délek kolene i tlumiče.
Rám: Rám musí být původní, povoleny jsou výztuhy přispívající ke zvýšení bezpečnosti (vzpěra mezi sedlem a krkem řízení apod.). Přední vidlice musí být původního provedení, včetně rozteče kluzáků. Obě kola včetně brzdových bubnů originálních rozměrů. Drapáky povoleny.
Klasik:
Hlava: Libovolná.
Válec: Válec musí být původního typu. Může být upravován tak, aby úpravy nebyly patrné zvenku. Musí zůstat zachován rozvod sání pístem (bez klapek nebo rotačního šoupátka). Vrtání válce max. 39,98 mm , zdvih 44 mm.
Motor: Bez vnějších úprav. Kliková hřídel vycházející z originální, libovolný průměr.
Spojka: Spojka libovolná, ale musí se vejít pod originální, nevypodložené nebo nenavařené víko. Primární převod libovolný.
Převodovka: Libovolná 3-rychlostní.
Zapalování: Libovolné.
Sání: Karburátor musí být původních typů, průměr difuzoru možno změnit. Napojení na válec (koleno) možno upravit. Může být osazen jinými tryskami a je možno použít libovolný vzduchový filtr.
Výfuk: Libovolný.
Rám: Rám musí být původní, povoleny jsou výztuhy přispívající ke zvýšení bezpečnosti (vzpěra mezi sedlem a krkem řízení apod.). Přední vidlice libovolná. Zadní kyvná vidlice libovolná, při zachování původního systému odpružení (2 tlumiče). Zadní tlumiče libovolné.
Kola: Libovolná.
Speciál:
Hlava: Libovolná.
Válec: Původního typu, rozteč svorníků musí být zachována, válec smí být upravován.
Motor: Středové kartery bez vnějších návarků, víka je možné navařit a podložit. Kliková hřídel musí být originální, její průměr se smí měnit, zdvih nesmí být jiný než 44 mm.
Spojka: Libovolná, převod libovolný.
Převodovka: Libovolná.
Zapalovaní: Libovolné.
Sání: Karburátor libovolný, uchycení na válec libovolné.
Výfuk: Libovolný.
Rám: Zcela libovolný. Jeho prvky nesmí ohrozit bezpečnost ostatních.
Kola: Libovolná.
50 open:
V této kategorii mohou startovat všechny motorky mimo Jawa 50 s obsahem do 50ccm. Např: Babeta, Simson, Stadion, atd.